STEAM ugdymo svarbą ir aktualumą vis labiau supranta prie jo prisilietę mokytojai. Dėl to, kol moksleiviai praeitą savaitę turėjo atostogas, chemijos ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai drąsiai žengė į STEAM pasaulį ir ugdėsi šių mokslų kompetencijas.
Gamtamokslinėje laboratorijoje chemijos mokytojų metodinio būrelio nariai dalyvavo praktinėje edukacinėje veikloje „Ekstrahavimas: praktinis darbas ir pritaikymo galimybės klasėje“, kuri siejasi su atnaujinta Chemijos ugdymo programa. Užsiėmimo metu jie susipažino su ekstrahavimo principu bei jo taikymo galimybėmis ugdymo procese. Praktinės veiklos metu mokytojai išskyrė kofeiną iš kavos ir arbatos ekstrahavimo būdu bei lygino, kur jo kiekis yra didesnis. Be to, buvo aptartas mokytojų poreikis naujiems laboratoriniams darbams.
Marijampolės priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės 30 narių susipažino su naujausiomis STEAM centre vykstančiomis edukacinėmis galimybėmis ir aptarė, kaip šiuolaikines STEAM metodikas pritaikyti priešmokyklinio amžiaus vaikams.
Pedagogai aplankė visas keturias laboratorijas, kuriose metodininkai pristatė veiklas, pritaikytas mažiesiems ugdytiniams. Po laboratorijų ir veiklų pristatymo vyko aktyvios diskusijos – mokytojai dalijosi savo patirtimi, įžvalgomis bei idėjomis.
Džiaugiamės, kad mokytojai net ir mokinių atostogų metu skiria laiko savo žinių ir kompetencijų tobulinimui. Tikimės sėkmingo tolimesnio bendradarbiavimo!
MRU Sūduvos akademijos informacija





