STEAM ugdymas, apimantis mokslą, technologijas, inžineriją, meną ir matematiką, šiuo metu yra viena iš svarbiausių švietimo sričių. Gamtamoksliniai tyrimai, kaip neatsiejama STEAM dalis, ne tik ugdo praktinius įgūdžius, bet ir padeda ugdyti kritinį mąstymą, problemų sprendimo gebėjimus bei kūrybiškumą.
Kovo 7 dieną Marijampolės regioninio STEAM atviros prieigos centro metodininkės Eglė Vaičiūnė ir Ilona Grybauskienė turėjo galimybę gilinti savo žinias bei įgūdžius Vilniaus universiteto Metodinio STEAM ugdymo centro ir Lietuvos biofizikų draugijos organizuotuose mokymuose.
Jų metu buvo atliktos dvi praktinės veiklos. Pirmosios „Spektrofotometrinis chlorofilo koncentracijos tyrimas“ metu dalyviai mokėsi taikyti Lamberto-Bugero-Bero dėsnį, vertinant tirpalų, tarp jų ir chlorofilo, koncentraciją augaliniuose bandiniuose. Taip pat buvo prisiminti šviesos sugerties registravimo spektrofotometru principai. Antrosios „Pusiausvyra ir Le Šateljė principas“ – buvo tiriama įvairių cheminių reakcijų pusiausvyra, susipažinta su „Le Šateljė“ principu ir išmokta jį taikyti praktikoje.
Mokymai vyko Vilniaus universiteto Chemijos ir geomokslų fakulteto Didaktikos centre (Naugarduko g. 24, Vilnius), kurie tapo puikia proga dalytis patirtimi, stiprinti turimas žinias bei skatino bendradarbiavimą tarp skirtingų STEAM centrų, siekiant gerinti švietimo kokybę STEAM ugdymo kontekste.


